პროექტის გეგმა
სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი
სასწავლო პროექტის ავტორი
სახელი, გვარი
ასანიძე სოფიკო ნანა სამსიანი
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
ქ.მარნეული
სკოლა
#6 საჯარო სკოლა
პროექტის მონახაზი
პროექტის დასახელება “ჯანსაღი ცხოვრების წესი”
პროექტის სრული დასახელება
პროექტის შინაარსი
მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ საუბარი ჯანსაღი ცხოვრების წესის მნიშვნელობაზე .აღწერონ ადამიანის ჯანმრთელობაზე რა გავლენას ახდენს კვება. როგორი დადებითი შედეგი შეიძლება მიიღონ ფიზიკური აქტივობით .გამოიმუშავებენ პრობლემის აღმოჩენის,გადაწყვეტილების მიღებისა და თანამშრომლობის უნარ-ჩვევებს.+
საგანი/საგნები
ქართული ,როგორც მეორე ენა ქართული ენა და ლიტერატურა
საფეხური/კლასი
საბაზო. მე-9 მე-5
პროექტის განხორციელების დრო
2 კვირა
პროექტის საფუძვლები
საგნობრივი სტანდარტები
გამჭოლი კომპეტენციები;
ცხოვრების ჯანსაღი წესის დასამკვიდრებლად რაც შეიძლება ადრე უნდა დაიწყოს, რადგან ჯანმრთელობისთვის საზიანო ცხოვრების სტილის სათავე ბავშვობაში და, განსაკუთრებით, მოზარდობის პერიოდშია საძიებელი. ამერიკელმა მკვლევარებმა გამოყვეს 6 სახის ქცევა, რომლებიც იწვევენ ავადობას, სოციალურ პრობლემებს და, ხშირად, სიკვდილსაც. ესენია: თამბაქოს მოხმარება, არაჯანსაღი კვება, არაადეკვატური ფიზიკური აქტივობა, ალკოჰოლისა და ნარკოტიკების მოხმარება, სქესობრივი ქცევა, რომელმაც შეიძლება გამოიწვიოს აივ ინფექცია ან სქესობრივი გზით გადამდები სხვა ინფექციები, ქცევა, რომელიც უბედური შემთხვევებისა და ძალადობის მიზეზი ხდება.
ქ. მ. VIII. 3. მოსწავლეს შეუძლია თანამოსაუბრეთა შორის ყოველდღიურ თემებზე მიმდინარე ინტერაქციის მოსმენა და გაგება.ქ. მ. VIII. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ტექსტის სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით გაანალიზება.
· გუნდის წევრებთან მოქმედებს შეთანხმებულად; მსჯელობს თანაგუნდელებთან პრობლემის გადასაჭრელად, ფუნქციების გასანაწილებლად;
· ისმენს სხვების მოსაზრებებს, გამოთქვამს საკუთარს;
· უთანხმოებისას ცდილობს შეთანხმების მიღწევას;
· ცდილობს, თავისი წვლილი შეიტანოს საერთო საქმეში;
· საჭიროებისამებრ, მონაწილეობს მეწყვილის/გუნდის წევრების თანაშეფასებაში;
· აკრიტიკებს იდეებს და არა იდეების ავტორებს, შეფასებისას იჩენს კორექტულობას;
· კორექტულად მიუთითებს სხვების მიერ დაშვებულ შეცდომებზე;
· მონაწილეობს თანაშეფასებაში შედეგების გაუმჯობესების ხელშესაწყობად.
ქ.მ.VIII.18. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება მარტივ საკლასო დისკუსიებში წინასწარ მომზადებულ მისთვის აქტუალურ საკითხებზე.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· სვამს კონკრეტულ საკითხს;
· ისმენს სხვების აზრს მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით და სვამს შესაბამის კითხვებს;
· დასმულ საკითხთან დაკავშირებით გამოხატავს საკუთარ პოზიციას, დამოკიდებულებას და განმარტავს, რატომ ფიქრობს ასე;
· საკუთარი თვალსაზრისის გასამყარებლად მოჰყავს სათანადო მაგალითები პირადი ან სხვისი გამოცდილებიდან;
· აფასებს მოვლენებს, ფაქტებს, ქცევებს.
ქართ.v.8 მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ტექსტის წაკითხვა და ადეკვასტური გაგება გაანალიზება; შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· სვამს კონკრეტულ საკითხს;
· ისმენს სხვების აზრს მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით და სვამს შესაბამის კითხვებს;
· დასმულ საკითხთან დაკავშირებით გამოხატავს საკუთარ პოზიციას, დამოკიდებულებას და განმარტავს, რატომ ფიქრობს ასე;
· საკუთარი თვალსაზრისის გასამყარებლად მოჰყავს სათანადო მაგალითები პირადი ან სხვისი გამოცდილებიდან;
· აფასებს მოვლენებს, ფაქტებს, ქცევებს.
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
მოსწავლეებმა შეძლონ ჯანსაღი ცხოვრების წესის მნიშვნელობაზე საუბარი.დამოუკიდებლად შექმნიან სურათებს,სხვადასზვა ლოზუნგით მავნე ჩვევების შესახებ.იზრუნონ ცხოვრების ჯანსაღი წესის დასამკვიდრებლად ,ცხოვრების სტილის გასაუმჯობესებლად დასახვენ გეგმებს.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
ზოგადი კითხვა
თემატური კითხვები
რისთვისაა საჭირო ჯანსაღი კვება? რა მნიშვნელობა აქვს სპორტს ადამიანის ცხოვრებაში? რა დაავადებები შეიძლება გამოიწვიოს ცხოვრების ჯანსაღი წესის დარღვევამ?https://www.google.ge/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fimage.slidesharecdn.com%2Frandom-130828074608-phpapp01%2F95%2F-3-638.jpg%3Fcb%3D1377676052&imgrefurl=https%3A%2F%2Fpt.slideshare.net%2Fgogiashvilimtvarisa1%2Fss-25679218&docid=SbimfwEw_UEStM&tbnid=t8770eKoApmtLM%3A&vet=10ahUKEwjmuZOGmczeAhUH2ywKHUwbBnkQMwheKBQwFA..i&w=638&h=479&bih=758&biw=1440&q=%E1%83%9B%E1%83%90%E1%83%95%E1%83%9C%E1%83%94%20%E1%83%A9%E1%83%95%E1%83%94%E1%83%95%E1%83%94%E1%83%91%E1%83%98&ved=0ahUKEwjmuZOGmczeAhUH2ywKHUwbBnkQMwheKBQwFA&iact=mrc&uact=8
შინაარსობრივი კითხვები
რა უნდა გავაკეთო იმისთვის, რომ ვიყო სრულიად ჯანმრთელი?https://docs.google.com/drawings/d/1E01NUs7PaIxFc44BukpMmo07UU4mlN5z4M8BXu79GJA/edit?usp=sharing
შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო (შეფასების სტრატეგიები)
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
პროექტის დასაწყისში
*გონებრივი იერიში
*შეკითხვების დასმა
*კითხვარი
*რესურსები
პროექტის მსვლელობისას
*დაკვირვების ჩანაწერები
*ჯგუფური მუშაობა
*უკუკავშირი
ჩაწერეთა დღიურის წარმოება
პროექტის დასრულების შემდეგ
*აღრიცხვის ფურცელი
*კითხვარები
შეფასების მოკლე მონახაზი
პროექტის მსვლელობისას ვაფასებ მოსწავლეთა აქტიურობას ,ჩართულობას,ინფორმაციის მოძიების,პრეზენტაციის,ჯგუფური მუშაობის,მსჯელობისა და ტექნოლოგიების გამოყენების უნარ-ჩვევებს.
მოძიებულ მასალას ვამოწმებთ ელ.ფოსტის საშუალებით.
სხვა საკითხები
წინარეცოდნა
მოსწავლეთა აქტიური მონაწილეობით განვახორციელებ თემის შესაბამის
აქტივობებს
1 -ლი კვირა.გონებრივი იერიშის რუკის შევსება.-ვსვამ კითხვას; რა
არის ცხოვრების ჯანსაღი წესი?მოსწავლეები გამოთქვამენ აზრს ცხოვრების ჯანსაღი წესის შესახებ.
სხვადასხვა სახის მცირე ზომის ტექსტების შექმნა,მცირე ზომის თხზულების შექმნა,სხვა საგნიდან მიღებული ცოდნის საფუძველზე.შეუძლია საკუთარი ცხოვრებიდან ფაქტის ან მოვლენის მოყვანა ჯანსაღ კვებასთან დაკავშირებით.
სო პროცეასწავლდურები
ნ ვარაუდებს დასმულ შეკითხვაზე.
მე-2 კვირა.ვიყენებ ცხრილს ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე.მოსწავლეები პირველ სვეტში ჩამოწერენ რა იციან ჯანსაღი კვების შესახებ.რომელია ჯანსაღი კვების პროდუქტები?რა დაავადებები შეიძლება გამოიწვიოს არასწორმა კვებამ.როგორ შევინარჩუნოთ ჯანმრთელობა? რა მავნე ჩვევები ახდენენ უარყოფით გავლენას ადამიანის ჯანმრთელობაზე?
მოსწავლეებმა გადაინაწილეს პასუხისმგებლობა,ერთმა ჯგუფმა კედლის გაზეთის გაკეთება,მეორე მოამზადებს პრეზენტაციას,მესამე მოამზადებს იმ პროდუქტების ჩამონათვალს რომლებიც დადებით და უარყოფით გავლენას ახდენს ადამიანის ჯანმრთელობაზე.მოამზადონ პოსტერები.ჯანსაღი ცხოვრების წესის ამაღლების მიზნით მოახდინონ სოც.ქსელში მოპოვებული მასალის გამოქვეყნება.
სწავლეთა აქტიური მონაწილეობით დაიგეგმა და განხორციელდა გეგმის შესაბამისი აქტივობები:
დიფერენცირებული სწავლება
სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეები
სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეები არ მყავს.
არაქართულენოვანი მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)
მეორე ენის სწავლის დროს, მოსწავლეთა მიერ შინაარსის წარმატებით შესწავლის მიზნით, მშობლიური ენის დახმარებას კრიტიკული მნიშვნელობა ენიჭება. ხშირად მოსწავლეებს შეუძლიათ, ინტერნეტით მოიძიონ ის მასალა, რომელსაც ახალ ენაზე სწავლობენ. სხვა შემთხვევებში მოსწავლეებს შეუძლიათ, შეიძინონ სასწავლო წიგნები და მასალები იმ ენაზე, რომელზეც უფრო ხშირად საუბრობენ. მასწავლებლებმა მოსწავლეები შეიძლება წაახალისონ, გამოიყენონ თავიანთი მშობლიური ენა, ჟურნალებში ან დისკუსიებში ინფორმაციის გააზრებისა და გადმოცემის დროს.
ნიჭიერი მოსწავლეები
ჩემი მოსწავლეებისთვის ვამზადებ მასალებს სირთულის
დონეების მიხედვით.ჭეშმარიტი ნიჭით დაჯილდოებული ბავშვები უბრალოდ მხოლოდ იმით არ გამოირჩევიან, რომ ყველაფერს ძალდატანების გარეშე, უცებ შეისწავლიან. ნიჭიერი მოსწავლეების მიერ შესრულებული სამუშაო ორიგინალობით გამოირჩევა, ასეთი მოსწავლეები შეიძლება ცალკე მუშაობას ამჯობინებდნენ, სამართლიანობისა და წესიერების გრძნობის სიმძაფრით გამოირჩეოდნენ, იყვნენ ენერგიულნი, დაჟინებულნი და მეგობრებისადმი (ხშირად მათზე უფროსი მოსწავლეების) პასუხისმგებლობით აღსავსენი და იბრძოდნენ სრულყოფილებისთვის .
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
აპარატურული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
კომპიუტერ(ებ)ი
მეხსიერების ბარათი/ჩიპი
მობილური ტელეფონი
ფოტო/ვიდეო კამერა
პრინტერი
ინტერნეტკავშირი
პროექტორი
სკანერი
ვიდეოკონფერენციის მოწყობილობა
ლაზერული დისკი /ჩიპი
ტელევიზორი
სხვა ----------
პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
ტექსტური რედაქტორი
ელ. ფოსტა
ვებედიტორი
ელ. ცხრილები
ვიდეო/აუდიო რედაქტორი
ტესტირების პროგრამა
გრაფიკული რედაქტორი
საგამომცემლო პროგრამა
ბლოგი
საპრეზენტაციო პროგრამა
ელ. ენციკლოპედია
სხვა ----------
ვებბრაუზერი
ელ. კითხვარი
ბეჭდური მასალები
ქართული როგორც მეირე ენა,ქართული ენა და ლიტერატურა, კედლის გაზეთის
,თაბახები,ბიოლოგიის სახელმძღვანელო,საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები,ბუნებისმეტყველება.
ინვენტარი/მასალები
სახელმძღვანელლო,,კომპიუტერი,თაბახები,მარკერი,ფერადი ფურცლები,
ინტერნეტრესურსები
სხვა რესურსები
მშობლები,კლასის ხელმძღვანელი,მოსწავლეები სხვა კლასიდან.
სასწავლო პროექტის ავტორი
| |||||||||||
სახელი, გვარი
|
ასანიძე სოფიკო ნანა სამსიანი
| ||||||||||
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
|
ქ.მარნეული
| ||||||||||
სკოლა
|
#6 საჯარო სკოლა
| ||||||||||
პროექტის მონახაზი
| |||||||||||
პროექტის დასახელება “ჯანსაღი ცხოვრების წესი”
| |||||||||||
პროექტის სრული დასახელება
| |||||||||||
პროექტის შინაარსი
| |||||||||||
მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ საუბარი ჯანსაღი ცხოვრების წესის მნიშვნელობაზე .აღწერონ ადამიანის ჯანმრთელობაზე რა გავლენას ახდენს კვება. როგორი დადებითი შედეგი შეიძლება მიიღონ ფიზიკური აქტივობით .გამოიმუშავებენ პრობლემის აღმოჩენის,გადაწყვეტილების მიღებისა და თანამშრომლობის უნარ-ჩვევებს.+
| |||||||||||
საგანი/საგნები
| |||||||||||
ქართული ,როგორც მეორე ენა ქართული ენა და ლიტერატურა
| |||||||||||
საფეხური/კლასი
| |||||||||||
საბაზო. მე-9 მე-5
| |||||||||||
პროექტის განხორციელების დრო
| |||||||||||
2 კვირა
| |||||||||||
პროექტის საფუძვლები
| |||||||||||
საგნობრივი სტანდარტები
| |||||||||||
გამჭოლი კომპეტენციები;
ცხოვრების ჯანსაღი წესის დასამკვიდრებლად რაც შეიძლება ადრე უნდა დაიწყოს, რადგან ჯანმრთელობისთვის საზიანო ცხოვრების სტილის სათავე ბავშვობაში და, განსაკუთრებით, მოზარდობის პერიოდშია საძიებელი. ამერიკელმა მკვლევარებმა გამოყვეს 6 სახის ქცევა, რომლებიც იწვევენ ავადობას, სოციალურ პრობლემებს და, ხშირად, სიკვდილსაც. ესენია: თამბაქოს მოხმარება, არაჯანსაღი კვება, არაადეკვატური ფიზიკური აქტივობა, ალკოჰოლისა და ნარკოტიკების მოხმარება, სქესობრივი ქცევა, რომელმაც შეიძლება გამოიწვიოს აივ ინფექცია ან სქესობრივი გზით გადამდები სხვა ინფექციები, ქცევა, რომელიც უბედური შემთხვევებისა და ძალადობის მიზეზი ხდება.
ქ. მ. VIII. 3. მოსწავლეს შეუძლია თანამოსაუბრეთა შორის ყოველდღიურ თემებზე მიმდინარე ინტერაქციის მოსმენა და გაგება.ქ. მ. VIII. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ტექსტის სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით გაანალიზება.
· გუნდის წევრებთან მოქმედებს შეთანხმებულად; მსჯელობს თანაგუნდელებთან პრობლემის გადასაჭრელად, ფუნქციების გასანაწილებლად;
· ისმენს სხვების მოსაზრებებს, გამოთქვამს საკუთარს;
· უთანხმოებისას ცდილობს შეთანხმების მიღწევას;
· ცდილობს, თავისი წვლილი შეიტანოს საერთო საქმეში;
· საჭიროებისამებრ, მონაწილეობს მეწყვილის/გუნდის წევრების თანაშეფასებაში;
· აკრიტიკებს იდეებს და არა იდეების ავტორებს, შეფასებისას იჩენს კორექტულობას;
· კორექტულად მიუთითებს სხვების მიერ დაშვებულ შეცდომებზე;
· მონაწილეობს თანაშეფასებაში შედეგების გაუმჯობესების ხელშესაწყობად.
ქ.მ.VIII.18. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება მარტივ საკლასო დისკუსიებში წინასწარ მომზადებულ მისთვის აქტუალურ საკითხებზე.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· სვამს კონკრეტულ საკითხს;
· ისმენს სხვების აზრს მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით და სვამს შესაბამის კითხვებს;
· დასმულ საკითხთან დაკავშირებით გამოხატავს საკუთარ პოზიციას, დამოკიდებულებას და განმარტავს, რატომ ფიქრობს ასე;
· საკუთარი თვალსაზრისის გასამყარებლად მოჰყავს სათანადო მაგალითები პირადი ან სხვისი გამოცდილებიდან;
· აფასებს მოვლენებს, ფაქტებს, ქცევებს.
ქართ.v.8 მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ტექსტის წაკითხვა და ადეკვასტური გაგება გაანალიზება; შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· სვამს კონკრეტულ საკითხს;
· ისმენს სხვების აზრს მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით და სვამს შესაბამის კითხვებს;
· დასმულ საკითხთან დაკავშირებით გამოხატავს საკუთარ პოზიციას, დამოკიდებულებას და განმარტავს, რატომ ფიქრობს ასე;
· საკუთარი თვალსაზრისის გასამყარებლად მოჰყავს სათანადო მაგალითები პირადი ან სხვისი გამოცდილებიდან;
· აფასებს მოვლენებს, ფაქტებს, ქცევებს.
| |||||||||||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
| |||||||||||
მოსწავლეებმა შეძლონ ჯანსაღი ცხოვრების წესის მნიშვნელობაზე საუბარი.დამოუკიდებლად შექმნიან სურათებს,სხვადასზვა ლოზუნგით მავნე ჩვევების შესახებ.იზრუნონ ცხოვრების ჯანსაღი წესის დასამკვიდრებლად ,ცხოვრების სტილის გასაუმჯობესებლად დასახვენ გეგმებს.
| |||||||||||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
| |||||||||||
ზოგადი კითხვა
| |||||||||||
თემატური კითხვები
|
რისთვისაა საჭირო ჯანსაღი კვება? რა მნიშვნელობა აქვს სპორტს ადამიანის ცხოვრებაში? რა დაავადებები შეიძლება გამოიწვიოს ცხოვრების ჯანსაღი წესის დარღვევამ?https://www.google.ge/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fimage.slidesharecdn.com%2Frandom-130828074608-phpapp01%2F95%2F-3-638.jpg%3Fcb%3D1377676052&imgrefurl=https%3A%2F%2Fpt.slideshare.net%2Fgogiashvilimtvarisa1%2Fss-25679218&docid=SbimfwEw_UEStM&tbnid=t8770eKoApmtLM%3A&vet=10ahUKEwjmuZOGmczeAhUH2ywKHUwbBnkQMwheKBQwFA..i&w=638&h=479&bih=758&biw=1440&q=%E1%83%9B%E1%83%90%E1%83%95%E1%83%9C%E1%83%94%20%E1%83%A9%E1%83%95%E1%83%94%E1%83%95%E1%83%94%E1%83%91%E1%83%98&ved=0ahUKEwjmuZOGmczeAhUH2ywKHUwbBnkQMwheKBQwFA&iact=mrc&uact=8
| ||||||||||
შინაარსობრივი კითხვები
|
რა უნდა გავაკეთო იმისთვის, რომ ვიყო სრულიად ჯანმრთელი?https://docs.google.com/drawings/d/1E01NUs7PaIxFc44BukpMmo07UU4mlN5z4M8BXu79GJA/edit?usp=sharing
| ||||||||||
შეფასების გეგმა
| |||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო (შეფასების სტრატეგიები)
| |||||||||||
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
|
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
|
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
| |||||||||
პროექტის დასაწყისში
|
*გონებრივი იერიში
*შეკითხვების დასმა
|
*კითხვარი
*რესურსები
| |||||||||
პროექტის მსვლელობისას
|
*დაკვირვების ჩანაწერები
*ჯგუფური მუშაობა
*უკუკავშირი
|
ჩაწერეთა დღიურის წარმოება
| |||||||||
პროექტის დასრულების შემდეგ
|
*აღრიცხვის ფურცელი
*კითხვარები
| ||||||||||
შეფასების მოკლე მონახაზი
| |||||||||||
პროექტის მსვლელობისას ვაფასებ მოსწავლეთა აქტიურობას ,ჩართულობას,ინფორმაციის მოძიების,პრეზენტაციის,ჯგუფური მუშაობის,მსჯელობისა და ტექნოლოგიების გამოყენების უნარ-ჩვევებს.
მოძიებულ მასალას ვამოწმებთ ელ.ფოსტის საშუალებით.
| |||||||||||
სხვა საკითხები
| |||||||||||
წინარეცოდნა
| |||||||||||
ნ ვარაუდებს დასმულ შეკითხვაზე.
მე-2 კვირა.ვიყენებ ცხრილს ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე.მოსწავლეები პირველ სვეტში ჩამოწერენ რა იციან ჯანსაღი კვების შესახებ.რომელია ჯანსაღი კვების პროდუქტები?რა დაავადებები შეიძლება გამოიწვიოს არასწორმა კვებამ.როგორ შევინარჩუნოთ ჯანმრთელობა? რა მავნე ჩვევები ახდენენ უარყოფით გავლენას ადამიანის ჯანმრთელობაზე?
მოსწავლეებმა გადაინაწილეს პასუხისმგებლობა,ერთმა ჯგუფმა კედლის გაზეთის გაკეთება,მეორე მოამზადებს პრეზენტაციას,მესამე მოამზადებს იმ პროდუქტების ჩამონათვალს რომლებიც დადებით და უარყოფით გავლენას ახდენს ადამიანის ჯანმრთელობაზე.მოამზადონ პოსტერები.ჯანსაღი ცხოვრების წესის ამაღლების მიზნით მოახდინონ სოც.ქსელში მოპოვებული მასალის გამოქვეყნება.
სწავლეთა აქტიური მონაწილეობით დაიგეგმა და განხორციელდა გეგმის შესაბამისი აქტივობები:
| |||||||||||
დიფერენცირებული სწავლება
| |||||||||||
სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეები
|
სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეები არ მყავს.
| ||||||||||
არაქართულენოვანი მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)
|
მეორე ენის სწავლის დროს, მოსწავლეთა მიერ შინაარსის წარმატებით შესწავლის მიზნით, მშობლიური ენის დახმარებას კრიტიკული მნიშვნელობა ენიჭება. ხშირად მოსწავლეებს შეუძლიათ, ინტერნეტით მოიძიონ ის მასალა, რომელსაც ახალ ენაზე სწავლობენ. სხვა შემთხვევებში მოსწავლეებს შეუძლიათ, შეიძინონ სასწავლო წიგნები და მასალები იმ ენაზე, რომელზეც უფრო ხშირად საუბრობენ. მასწავლებლებმა მოსწავლეები შეიძლება წაახალისონ, გამოიყენონ თავიანთი მშობლიური ენა, ჟურნალებში ან დისკუსიებში ინფორმაციის გააზრებისა და გადმოცემის დროს.
| ||||||||||
ნიჭიერი მოსწავლეები
|
ჩემი მოსწავლეებისთვის ვამზადებ მასალებს სირთულის
დონეების მიხედვით.ჭეშმარიტი ნიჭით დაჯილდოებული ბავშვები უბრალოდ მხოლოდ იმით არ გამოირჩევიან, რომ ყველაფერს ძალდატანების გარეშე, უცებ შეისწავლიან. ნიჭიერი მოსწავლეების მიერ შესრულებული სამუშაო ორიგინალობით გამოირჩევა, ასეთი მოსწავლეები შეიძლება ცალკე მუშაობას ამჯობინებდნენ, სამართლიანობისა და წესიერების გრძნობის სიმძაფრით გამოირჩეოდნენ, იყვნენ ენერგიულნი, დაჟინებულნი და მეგობრებისადმი (ხშირად მათზე უფროსი მოსწავლეების) პასუხისმგებლობით აღსავსენი და იბრძოდნენ სრულყოფილებისთვის .
| ||||||||||
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
| |||||||||||
აპარატურული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
| |||||||||||
პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
| |||||||||||
ბეჭდური მასალები
|
ქართული როგორც მეირე ენა,ქართული ენა და ლიტერატურა, კედლის გაზეთის
,თაბახები,ბიოლოგიის სახელმძღვანელო,საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები,ბუნებისმეტყველება.
| ||||||||||
ინვენტარი/მასალები
|
სახელმძღვანელლო,,კომპიუტერი,თაბახები,მარკერი,ფერადი ფურცლები,
| ||||||||||
ინტერნეტრესურსები
| |||||||||||
სხვა რესურსები
|
მშობლები,კლასის ხელმძღვანელი,მოსწავლეები სხვა კლასიდან.
|
Comments
Post a Comment